به گزارش ایرنا مردم شیعه و سنی شهر میزبانان ولایت با شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس با سردادن فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم اراده خود را برای نابودی غده سرطانی این رژیم غاصب با مشت های گره کرده اعلام کردند.
مردم ایرانشهر در هوای گرم 50 درجه ای آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس با فریادهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر داعش پایه های لرزان رژیم غاصب صهیونیستی را برای فروپاشی تکان دادند.
فرماندار ایرانشهر در حاشیه این راهپیمایی با شکوه به خبرنگار ایرنا گفت: دین و مرام مردم ایران در طول عمر انقلاب دفاع از مظلوم بوده است و امروز نیز مردم ولاتمدار این شهرستان با زبان روزه با شکوه تر از هر سال حماسه ای دیگر در دفاع از فلسطینیان خلق کردند.
نبی بخش داودی افزود: روز جهانی قدس نمایش اراده و ظرفیت امت اسلامی در مصاف با راهبردها و سیاست های جنایت آمیز آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی علیه جهان اسلام است.
وی بیان کرد: روز قدس نماد مبارزه فرهنگ غنی اسلام در مقابله با ظلم و استکبار است.
وی اظهار داشت: این حضور حماسی غیور مردان و شیرزنان ایرانشهری در گرمای طاقت فرسای تابستان نشانگر حمایت آنان از ملت فلسطین و لبیک به ندای رهبر انقلاب اسلامی است.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314**3042 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.