به گزارش ایرنا حمید نوری سه شنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: سازمان مدیریت حمل و نقل، سازمان سیما، منظر و فضای سبز، سازمان مدیریت پسماند، سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، سازمان آتش نشانی و ایمنی، سازمان مدیریت آرامستان از جمله سازمان های است که مجوز آنها از سوی وزارت کشور اخذ شده است.
وی بیان کرد: شهرداری زابل نخستین شهرداری در سیستان و بلوچستان است که چارت سازمانی جدید خود را تعیین تکلیف کرده است.
وی از رشد 60 درصدی طرح ممیزی املاک در شهر زابل خبر داد و افزود: این طرح آمار دقیقی به مدیران شهری در خصوص مسکن، واحدهای تجاری، شناسایی معابر و دیگر موارد می دهد.
وی تاکید کرد: تا سه ماه آینده این طرح به اتمام می رسد و آمار دقیق در اختیار شهرداری زابل قرار می گیرد.
وی ادامه داد: با بسترهای ایجاد شده طی سه سال اخیر در شهرداری زابل تا پایان دولت یازدهم این شهرداری به درجه 11 در میان شهرداری های کشور ارتقا پیدا می کند.
شهردار زابل از راه اندازی اتوماسیون اداری در شهرداری خبرداد و اظهار داشت: با راه اندازی اتوماسیون اداری در شهرداری خدمات دهی به ارباب رجوع تسریع می شود.
نوری 550 هزار متر آسفالت معابر و 11 هزار 390 متر جدول گذاری را از جمله اقدامات سه سال اخیر شهرداری زابل عنوان کرد و گفت: همچنین 90 هزار متر مربع از حاشیه این شهر آسفالت و افزون بر 55 هزار متر طولی جدول گذاری شده است.
وی ادامه داد: هفت دستگاه اتوبوس، 12 دستگاه مینی بوس، 12 دستگاه جمع آوری زباله، 2 دستگاه مزدا برای شهرداری زابل خریداری شده است.
وی از همکاری نکردن مسئولان در اجرای برنامه های شهری گلایه کرد و افزود: مسئولان شهری برای اجرای طرح های مختلف به شهرداری زابل کمک کنند.
شهردار زابل گفت: 282 نیروی قراردادی شهرداری این شهرستان که فاقد نظریه گزینش بودند طی آزمونی تا چند ماه دیگر به پیمانی و رسمی تعیین تکلیف می شوند.
وی حضور فعال شورا یاران در محله های شهر زابل را خواستار شد و تاکید کرد: زمانی که شهروندان در محله های خود برای بهبود شرایط فعال باشند شهرداری مجاب به خدمت رسانی می شود.
به گزارش ایرنا زابل در 205 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور افغانستان واقع شده است.
7317**3213خبرنگار: حامد غلامی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.