صاحب گل صالحی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پروژه های بهداشتی و درمانی سطح شهرستان نیکشهر با پیشرفت فیزیکی بالای 60درصد در حال اجراست.
وی افزود: دولت یازدهم توجه زیادی به ارتقای شاخص های بهداشت و درمان شهرستان نیکشهر داشته است.
وی ادامه داد: بیمارستان محمد رسول الله(ص) شهرستان نیکشهر پس از 2 سال تکمیل و به بهره برداری رسیده است.
وی گفت: ساخت خانه های بهداشت، پایگاه های اورژانس، مرکز تسهیلات و بلوک زایمانی، کلینیک ویژه مرکز روستایی، مرکز سرطان و غربالگری، پانسیون پزشک، آزمایشگاه رفرانس، مسکن متخصص و پایگاه سلامت از جمله طرح های بهداشتی در حال اجرا در شهرستان نیکشهر است.
وی کاهش هزینه های درمان، ارائه خدمات مطلوب بهداشتی درمانی، توجه به ساخت خانه های بهداشت روستایی در نقاط مختلف و بهره مندی جمعیت محروم روستایی را از جمله خدمات ارزشمند دولت برای ارتقای شاخص های بهداشت و درمان نیکشهرعنوان کرد.
فرماندار نیکشهر گفت: مسئولان و مدیران دستگاههای اجرایی خدمات ارائه شده از سوی دولت را به اطلاع مردم برسانند.
صالحی اظهار داشت: در نیکشهر با وجود محرومیت هایی که وجود دارد خدمات ارزشمندی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان انجام شده است.
به گزارش ایرنا نیکشهر از شمال به شهرستان های ایرانشهر و دلگان، از شرق به شهرستان های قصرقند و سرباز، از جنوب به شهرستان های کنارک و چابهار، ازغرب به شهرستان فنوج و استان هرمزگان محدود است.
شهرستان نیکشهر با 395 روستا، چهار بخش بنت، لاشار، آهوران و مرکزی براساس سرشماری نفوس و مسکن آبان سال 1395 تعداد 141 هزار و 894 نفر جمعیت با 37 هزار و 207 خانوار در فاصله 510 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
3043**3213خبرنگار: رستم کریمی نژاد**انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.