به گزارش ایرنا هوشنگ ناظری یکشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: پس از اعلام وصول منطقه آزاد تجاری صنعتی سیستان به همراه 6 منطقه آزاد کشور در اوایل تیرماه امسال در مجلس شورای اسلامی برای تصویب مطرح می شود.
وی بیان کرد: پس از حضور رئیس جمهوری در منطقه سیستان و با پیگیری های استاندار سیستان و بلوچستان ایجاد منطقه آزاد تجاری صنعتی سیستان در هیات وزیران و شورای عالی مناطق آزاد کشور با جدیت دنبال و به تصویب رسید.
وی بیان کرد: افزون بر 30 دستگاه اجرایی نظر مثبت خود را برای ایجاد منطقه آزاد در سیستان اعلام کردند.
وی ادامه داد: استاندار سیستان و بلوچستان در تلاش است تا منطقه آزاد سیستان را به دلیل اهمیتی که دارد به صورت مجزا در مجلس شورای اسلامی مطرح کند.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان زابل از حضور 71.1 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات 29 اردیبهشت تقدیر کرد و گفت: افزایش چهار درصدی مردم در پای صندوق های رای نسبت به انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی عشق و علاقه مردم را به نظام و انقلاب نشان می دهد.
ناظری اظهار داشت: مردم با حضور گسترده خود در انتخابات مسئولیت سنگینی را بر دوش مسئولان گذاشتند.
وی با تقدیر از تلاش اصحاب رسانه برای جذب حداکثری مردم در انتخابات افزود: نقش رسانه ها در انعکاس اخبار و مطالبات مردم در مسیر امانتداری بسیار ستودنی بود به طوری که این نقش حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را رقم زد.
وی با اشاره به اعتراض شماری از نامزدهای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر زابل خاطر نشان کرد: هیچ مستندی در رابطه با شکایت نامزدها ارائه نشد و در نهایت صحت انتخابات این شهر به تایید هیات نظارت و هیات اجرایی رسید.
وی بیان کرد: انتخابات الکترونیک با ضریب اطمینان بالا و به درستی در سه شهر زابل، چابهار و ایرانشهر برگزار شد.
فرماندار شهرستان ویژه زابل با محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر تهران گفت: اقدام تروریست ها در ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و محوطه بیرونی حرم امام راحل بی ارزشی عملیات تروریست ها را نشان می دهد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی یک ترقه بازی بیش نبود.
ناظری اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی مردم قربانی عملیات های تروریستی بوده اند و اتفاقات اخیر از عزم ملت ایران نمی کاهد.
به گزارش ایرنا زابل در 205 کیلومتری شمال زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور افغانستان واقع شده است.
7317**3213خبرنگار: حامد غلامی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.