به گزارش روز دوشنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان سردار سرتیپ دوم سعید کمیلی اظهار داشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی و همکاری سربازان گمنام امام زمان از قصد قاچاقچیان برای ورود مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به داخل کشور آگاه شدند و با اتخاذ تمهیدات لازم توانستند سوداگران مرگ را در دستیابی به مقاصد شومشان ناکام بگذارند.
وی بیان کرد: مرزداران پس از انجام عملیات شناسایی و بررسی های همه جانبه اقدام به اجرای کمین در مسیرهای احتمالی ورود قاچاقچیان کردند که پس از گذشت چند ساعت با سوداگران مرگ روبرو شدند.
وی افزود: قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران به سمت آنها تیراندازی کردند و پس از چند ساعت درگیری و ناتوانی در مقابله با آتش پرحجم ماموران با دپو کردن محموله مواد مخدر و با استفاده از تاریکی هوا و نخلستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.
وی خاطرنشان کرد: ماموران در پاکسازی منطقه موفق شدند 2 تن و 240کیلوگرم تریاک و 49 کیلوگرم حشیش را که به طرز ماهرانه ای در نخلستان ها دپو شده بود را کشف کنند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: مرزداران منسجم تر و استوارتر از گذشته به پاسداری از مرزهای جنوب شرق کشور می پردازند و اجازه کوچکترین تحرکی به سوداگران مرگ نخواهند داد.
به گزارش ایرنا، شهرستان سراوان در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.
8006**3213دریافت کننده: نرگس تیموری **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.