به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی شنبه شب در جشن گلریزان که به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد سیستان و بلوچستان با حضور معاون ستاد دیه کشور، معاون استاندار، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان و مسئولان استانی در زاهدان برگزار شد اظهار داشت: ستاد دیه به دنبال تعاون برمبنای تقواست به طوری که از زمان راه اندازی تاکنون ثمرات مطلوب آن در جامعه قابل مشاهده بوده است.
امام جمعه زاهدان گفت: مشکلات به عنوان جزو جدا نشدنی جامعه اجتماعی انواع مختلفی دارد به طوری که برخی مشکلات توسط فرد قابل برطرف شدن و برخی دیگر جز با روحیه تعاون که مورد تاکید قرآن کریم است قابل حل نیست.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: اگر روحیه همدلی، تعاون و دستگیری در جامعه نباشد آن جامعه دیگر جامعه انسانی نیست.
عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: روحیه تعاون در جامعه باید به حدی برسد که افراد مشکلات دیگران را بر خود مقدم بدانند.
رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان و عضو ستاد دیه استان نیز در این مراسم گفت: 122 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان از ابتدای سال 95 تا پایان اردیبهشت ماه امسال با کمک ستاد دیه آزاد شدند که از این تعداد 2 نفر بانوان بودند.
حجت السلام ابراهیم حمیدی افزود: هم اینک 79 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های سیستان و بلوچستان بسر می برند که بدهی آنان 71 میلیارد و 870 میلیون ریال است.
وی ادامه داد: امسال با توجه به درخواست های مردمی قصد داریم با برپایی 24 جشن گلریزان در سراسر سیستان و بلوچستان با کمک مردم خیر و نوع دوست زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان را فراهم کنیم.
7316** 3213خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.