امیدرضا مشهدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اختصاص مجهزترین خودروهای اتفاقات و عملیات کشور در چابهار زمینه رفع خاموشی در این شهرستان فراهم شده است.
وی بیان کرد: سه دستگاه خودرو در شهر چابهار، سه دستگاه در پلان و سه دستگاه در شهر نگو دشتیاری مستقر شده اند.
وی ادامه داد: اتفاقات برق عملیات های مختلفی در سطح مناطق شهری و روستایی شهرستان چابهار را در مدت زمان کوتاهی برای رفع خاموشی انجام می دهد.
مدیر اداره برق چابهار گفت: این خودروها مجهز به سیستم مکان یابی پیشرفته هستند و توانایی شناسایی موقعیت جغرافیایی تاسیسات برق این شهرستان را دارند.
مشهدی اظهار داشت: با فعالسازی نرم افزار مربوطه در آینده نزدیک مشترکان برق در هر نقطه ای از چابهار می توانند با اعلام کدهای ارتباطی درج شده درب منزل و بر روی کنتورها بدون نیاز اعلام آدرس، اتفاقات عملیات برق را اعلام کنند.
به گزارش ایرنا بندر چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان با 300 هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستانهای نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به کنارک متصل است.
شهر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 2 شهر به نام های چابهار و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، شش دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
3043**3213خبرنگار: رستم کریمی نژاد **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.