امان الله طوقی در حاشیه بازدید مشترک فرماندار و مقامات محلی خاش از واحدهای مرغداری و مراکز عرضه کالاهای اساسی طرح ضیافت رمضان به خبرنگار ایرنا بیان کرد: هم اینک واحد مرغداری حاج نیاز شهنوازی در محله اسلام آباد خاش کار توزیع مرغ با قیمت 58 هزار ریال را انجام می دهد و شهروندان خاش به هر میزان نیاز خود می توانند مرغ زنده خریداری کنند.
وی افزود: علاوه بر این مرغ منجمد و دارای کیفیت مطلوب و از تولیدات ناب ایرانی از منطقه گیلان در فروشگاه اداره تعاونی روستایی با قیمت 57 هزار ریال به فروش می رسد.
مدیر جهاد کشاورزی خاش ادامه داد: علاوه بر این، کار توزیع برنج خارجی با کیفیت مطلوب با قیمت کمتر از 28 هزار ریال و شکر با قیمت 29 هزار ریال نیز در فروشگاه حاج شهداد ریگی در مرکز شهر خاش انجام می شود.
فرماندار شهرستان خاش نیز گفت: به همت تلاشگران جهاد کشاورزی و اعضای ستاد تنظیم بازار اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان تامین شده و خداوند را شاکریم کالاهای اساسی مورد نیاز در این ماه مبارک با قیمت و کیفیت مناسبی در سطح شهر عرضه می شود.
محمداکبر چاکرزهی از تلاشهای مسئولان و مشارکت اصناف برای ارائه خدمات شایسته به مردم در این ایام و لحظات با برکت رمضان قدردانی کرد.
فرماندار خاش ادامه داد: با وارد شدن مرغ تولیدی خاش به چرخه توزیع بخش بزرگی از مشکلات کاسته شده و مردم دغدغه کمتری برای خرید گوشت مرغ دارند.
وی افزود: مرغ کشتار روز نیز با قیمت پائین تری به نسبت روزهای قبل در بازار به فروش می رسد.
وی بازدیدهای سرزده و پایش های میدانی را اقدامی مثبت برای مقابله با هرگونه تخلف صنفی عنوان کرد و گفت: خداوند را شاکریم در حوزه عملکردی و فعالیت واحدهای تولیدی و توزیعی خاش مشکلات و تخلفات زیاد و چشمگیری مشاهده نشده و بازار روال امن و آرامی را طی می کند که جا دارد از خدمات و تلاشهای خدمتگزاران حوزه مدیریت جهاد کشاورزی و اتاق اصناف و واحدهای نظارتی قدردانی کنیم.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**6081 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.