عبدالمجید تمندانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با کمک های ارزشمند شرکت سیمان خاش پارسال توانستیم کار جدول گذاری، ساخت کانال و اجرای پروژه بتن معابر این شهرستان را انجام دهیم.
وی بیان کرد: شهرداری براساس وظیفه و اجرای مفاد تفاهم نامه همکاری نسبت به آسفالت محورهای تردد کامیون های حمل سیمان اقدام کرد.
وی ادامه داد: امیدواریم همکاری بین شهرداری و شرکت سیمان خاش تداوم داشته باشد تا شاهد عمران و آبادانی هر چه بیشتر شهر باشیم.
**خدمت رسانی سیمان خاش به مردم منطقه امری دائمی است
رئیس کارخانه سیمان خاش سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این شرکت در خدمت رسانی به مردم نگاهی دائمی دارد و برای تامین نیازهای اقشار جامعه از هیچ تلاشی فرو گذار نیست.
حسین شهنوازی اظهار داشت: شرکت سیمان خاش همواره از پیشنهادهای سازنده علما، مردم و مسئولان برای بهبود و رشد شاخص های خدماتی نهایت استفاده را می کند.
وی با تشکر از احساس مسئولیت اصحاب رسانه در انتشار اخبار بدور از هرگونه جهت گیری و در راستای شفاف سازی عنوان کرد: شرکت سیمان خاش در راستای انجام وظایف فرهنگی و اجتماعی خود توانسته به بخش مهمی از جامعه هدف و قشر محرومان کمک کند.
وی افزود: شرکت سیمان خاش در حوزه های فرهنگی و اجتماعی در این شهرستان اقدامات ارزشمندی انجام داده است.
وی ادامه داد: هدف گذاری شرکت سیمان خاش بهبود تولید و کمک به رونق اقتصادی و اشتغالزایی در منطقه است.
رئیس کارخانه سیمان خاش گفت: با توجه به اهمیت آموزش در جوامع در حال توسعه این شرکت همواره در توسعه زیر ساختهای آموزشی مشارکت خوبی داشته است.
شهنوازی کمک به مساجد و حوزه های علمیه، اجرای پروژه های مشارکتی با ادارات و نهادهایی از جمله شهرداری، محیط زیست و ورزش و جوانان به منظور تسهیل در وضعیت زندگی مردم به ویژه در توسعه و بهسازی معابر شهری، ساخت بلوار، کمربندی، پایانه باربری، احداث 2 میدان شهری، روکش آسفالت برخی از خیابانهای اصلی و غیره با همکاری شهرداری را از جمله خدمات شرکت سیمان خاش عنوان کرد.
وی افزود: شرکت سیمان خاش با همکاری سازمانهایی از جمله هلال احمر و کمیته امداد همواره برای رفع نیازهای ایتام و نیازمندان تلاش کرده است.
وی بیان کرد: شرکت سیمان خاش سرپرستی دائمی 5٠ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد را نیز بر عهده دارد.
وی ادامه داد: توزیع سبد کالا، لوازم التحریر و غیره همه ساله در مناسبت های مختلف از سوی شرکت سیمان خاش در بین نیازمندان از جمله اقدامات این شرکت است.
به گزارش ایرنا شهرستان 173 هزار نفری خاش از 2 شهر خاش و نوک آباد، سه بخش نوک آباد، مرکزی و ایرندگان و 11 دهستان تشکیل شده و در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر جاده ترانزیتی چابهار - زاهدان - میلک واقع شده است.
7310**3213خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی** انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.