فرمانده انتظامی ایرانشهر از دستگیری 103 سارق حرفه‌ای در این شهر طی اردیبشت ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش ایلنا به‌ نقل از روابط‌ عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ماموران انتظامی ایرانشهر در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با تلاش شبانه‌روزی در اردیبهشت‌ماه سال جاری موفق به دستگیری 103 سارق حرفه‌ای شدند که آمارها بیانگر کاهش 13 درصدی سرقت‌ها و افزایش 17 درصدی دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال قبل است.
 
جلیلیان با اشاره به کشف 82 فقره انواع سرقت، تصریح کرد: با اجرای طرح‌های مختلف پلیسی در یک ماه گذشته در راستای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موفق به کشف بیش از 242 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.
 
وی ضمن اشاره به کاهش 43 درصدی قتل‌های مسلحانه و کاهش 100 درصدی قتل‌های عادی افزود: مأموران انتظامی شهرستان در اردیبهشت‌ ماه سال جاری موفق به دستگیری 4 قاتل مسلح و تحویل به مراجع قضایی شدند.
 
فرمانده انتظامی ایرانشهر با اشاره به افزایش 85 درصدی کشفیات مواد مخدر در اردیبهشت سال جاری، گفت: ماموران انتظامی ایرانشهر با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی در چندین عملیات مختلف 5 تن و 762 کیلوگرم انواع مواد مخدر در یک ماه گذشته کشف کردند.
 
وی با بیان اینکه درباره آموزش فرهنگ ترافیک طرح‌های مختلفی اجرا شده، خاطرنشان کرد: در این راستا پلیس راهور این فرماندهی ضمن برخورد با قانون‌شکنان 219 دستگاه خودرو و 131 دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.