سرهنگ یدالله ستوده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ساعت 22 شب گذشته در کیلومتر 2 مسیر ایرانشهر - ابتر مهرستان یک دستگاه سواری پژو با یک دستگاه پراید برخورد کرد که به دلیل شدت ضربه وارده سه نفر در این حادثه کشته و 2نفر دیگر نیز مجروح شدند.
وی ادامه داد: علت این حادثه رعایت نکردن حق تقدم از سوی سورای پژو و ایمن سازی تقاطع تشخیص داده شد.
وی افزود: در حادثه دیگر در ساعت 21 و 15 دقیقه شب گذشته یک دستگاه سواری پژو در کیلومتر 48 مسیر چابهار - کنارک به علت سرعت زیاد واژگون شد که براثر این حادثه سرنشین این وسیله نقلیه جان خود را از دست داد.
وی با اشاره به حادثه سوم رانندگی در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: همچنین در ساعت 23 و 50 دقیقه شب گذشته در حدود 160 کیلومتری مسیر نیکشهر - اسپکه 2 دستگاه موتور سیکلت به علت انحراف به چپ با یکدیگر برخورد کردند.
وی افزود: در این حادثه به دلیل شدت ضربه وارده یک نفر از راکبان موتورسیکت در دم جان خود را از دست داد.
وی بیان کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته سرعت و سبقت غیر مجاز، تجاوز و انحراف به چپ و توجه نداشتن به جلو بیشترین دلایل وقوع سوانح رانندگی در سیستان و بلوچستان است.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: شهروندان می توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان به دلیل گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه در شمال (زاهدان) و جنوب (ایرانشهر ) است.
7316**3213** خبرنگار: عصمت جهانی **انتشار دهنده: اکبرنوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.