به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی استانداری؛ علی اوسط هاشمی روز جمعه در جریان بازدید از روند پیشرفت فیزیکی موزه دفاع مقدس سیستان و بلوچستان بر تکمیل ساختمان این موزه با اختصاص منابع مالی مورد نیاز تاکید کرد.
وی افزود: این مکان مقدس محل رجوع و نماد نمایش تفکر ارزشمند وحدت است.
استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با اختصاص منابع مالی مورد نیاز تا پایان نیمه نخست سال 96، موزه دفاع مقدس به بهره برداری برسد.
وی با بیان اینکه این موزه باید میعادگاه دائمی باشد گفت: این مکان از حیث محتوایی زینت دارد و پیام آور است بنابراین باید نمای بیرونی آن با نمای محتوایی انطباق داشته باشد.
استاندار با تاکید بر اینکه هیچ نگاهی نباید مصون از اندیشه ناب ایثار باشد،تصریح کرد: این مکان باید کانون رجوع برای دوستداران حق و حقیقت باشد که در تلاشند بر موضع درست انسانی استقرار یابند.
هاشمی اظهار داشت: بلندی نقش شهدا بر اوج قله های معرفت جای دارد که باید همگان از نعمتش بهره بجویند زیرا آنان تمام ارزشهای دنیوی را به پای تجلی حق و ارزشها جاری ساختند.
به گزارش ایرنا ساختمان موزه دفاع مقدس با پیشرفت 70 درصد در سه طبقه طراحی شده است و تاکنون حدود چهار میلیارد و 200 میلیون ریال برای ساخت این بنای ارزشمند در مرکز استان هزینه شده است.
8006 **6081 دریافت کننده: نرگس تیموری ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.