به گزارش ایرنا محمد اکبر چاکرزهی روز سه شنبه در نشست اعضای شورای اداری خاش که با حضور آیت الله سلیمانی برگزار شد از همکاری و تلاش دولتمردان برای ارائه خدمات شایسته به مردم در حوزه های مختلف و از جمله تهیه و تامین سوخت، نظارت و بازرسی بر اماکن خدماتی و تولیدی، رفع مشکلات فاقدین شناسنامه ای، اجرای طرح تحول نظام سلامت، پروژه های زیرساختی، ورزش و رفع 25 مورد از منازعات قومی با همکاری و حمایت مردم و دفتر رهبر معظم انقلاب و استاندار قدردانی کرد.
وی شروع پروژه راه آهن و گازرسانی به سیستان و بلوچستان را از شاخص های مهم کار دولت یازدهم در استان عنوان کرد که بخشی از این پروژه ها در خاش شروع شده است.
وی احیا واحدهای راکد و نیمه فعال، اجرای طرحهای کشاورزی و گلخانه ای و دامی و شیلاتی، آبیاری نوین، اجرای پروژه تولید جوجه یک روزه با ظرفیت تولید سالانه 16 میلیون قطعه و نیز فراهم کردن زیرساختهای گردشگری و رونق بخشیدن به فعالیتهای دانشگاهی را از دیگر دستاوردهای دولت تدبیر و امید در خاش عنوان کرد.
فرماندار خاش زیر کشت قرار دادن 37 هزار هکتار اراضی باغی و کشاورزی با تولید 350 هزار تن محصول در سال و توجه به کشت های نوین و متنوع را از دیگر دستاوردهای دولت در شهرستان خاش ذکر کرد.
امام جمعه اهل سنت خاش نیز گفت: خدمات دولت یازدهم در حوزه های مختلف مثل نور خورشید می درخشد.
مولوی محمدعلی شهنوازی اظهار داشت: شرارت و ناامنی سیستان و بلوچستان را از توسعه دور می کند.
در این نشست مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی امور آب استان و شماری از مدیران ادارات خاش در حوزه های کاری خود گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کردند.
به گزارش ایرنا آیت الله سلیمانی در سفر2 روزه خود به شهرستان خاش ضمن دیدار با مردم بخش ایرندگان و دیدار با خانواده معظم شهیدان در مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهیدان نیز شرکت کرد.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.7310
7310**3213خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.