به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان خاش افزود: در مبحث توسعه زیرساختها و از جمله گازرسانی خدمات خوبی در شهرهای استان صورت گرفته و کارهای عظیم و پر حجم و پر هزینه ای انجام شده است.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شرکت مخابرات، شهرداران و سایر مدیران در دستگاههای اجرایی کارهای ارزشمندی را اجرایی و عملیاتی کرده و به بهره برداری رسانده اند و بخوبی مشاهده می کنیم بعد از انقلاب اسلامی شهرهای استان متحول شده و شاخص های خدمات در حوزه های مختلف ارتقاء پیدا کرده اند و باید شکرگذار این نعمات باشیم.
امام جمعه زاهدان ادامه داد: نگاههایی شامل خدمت رسانی صادقانه و دور شدن از کانونهای قدرت و ثروت و استفاده از فرصت در اختیار در حوزه کاری مدیران وجود دارد.
وی تصریح کرد: در مبحث فعالیت ها باید طوری برنامه ریزی و تلاش شود که شرمندگی در پایان کار نباشد و چشم انداز خدمات بخوبی نمایانگر باشد و عملکرد و دیدگاه کار با کار کارشناسی شده و نشانه گذاری برای افق دور دست و مثلا تا چهار سال آینده باشد.
آیت الله سلیمانی گفت: پتانسیل هایی که در خاش وجود دارد در هیچ جای استان نیست و بعنوان مثال گردشگری تفتان و گل فشان پیرگل، کشاورزی و تولید و غیره از ظرفیت‌های برجسته ای هستند که مدیران باید بتوانند در جذب توریست و سرمایه گذاری موفق عمل کنند.
امام جمعه زاهدان افزود: در چهار دهه از عمر نظام مدیریت ریسک و هزینه کرد اعتبارات در شرایط سخت بوده و بویژه در دولت جدید کارهای بزرگی انجام شده که امید بخش بوده اند و بنده از تلاش همه مدیران قدردانی می کنم.
وی اظهار داشت: در بازدید از ظرفیت‌های کشاورزی و باغات پسته گوهرکوه بخوبی مشاهده کردم اقدامات انجام شده بسیار ارزشمند بوده و کشاورزی و دامداری در منطقه بخوبی رونق گرفته است.
آیت الله سلیمانی گفت: با تلاش مدیران آینده خوبی برای خاش ترسیم می شود.
به گزارش ایرنا آیت الله سلیمانی در نخستین روز سفر 2 روزه به شهرستان خاش ضمن دیدار با مردم بخش ایرندگان و خانواده معظم شهدا و حضور در گلزار شهدا و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهیدان به ساحت مقدس این عزیزان ادای احترام کرد.
7310 **6081 خبرنگار: محمد امین میربلوچزهی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.