به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در جمع علما، بزرگان و معتمدان طوایف و نخبگان شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در سالن امام علی(ع) زاهدان اظهار داشت: ما معتقد هستیم که با مدیریت جهادی و انقلابی می توان از منابع بهترین استفاده را کرد تا زندگی مردم تغییر کند.
وی بابیان اینکه کدام یک از بیگانگان مشکلی از ملت ها را حل کرده اند که دومی آن ما باشیم، افزود:از تمام ظرفیت های کشور برای اداره آن استفاده خواهیم کرد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: نماد خود را کارت ملی گذاشتیم تا هیچ خط کشی میان هیچ قوم و زبان و جناح خاصی نباشد.
وی ادامه داد: اگر پرونده دولت در این چهار سال خالی باشد و مشکلات مردم پایان نیافته باشد، چطور انتظار دارند تا دوباره انتخاب بشوند؛ ضرورت ایجاب می‌ کند که کشور را بیش از این، چهار سال معطل نگذاریم.
وی ادامه داد: ما ذخایر و منابع فراوان و نیروی متراکم انسانی در کشور کم نداریم اما متاسفانه شرایط و وضعیت معیشتی، فقر مطلق و بیکاری، زندگی مردم را رنج می ‌دهد و خانواده ای نیست که در آن خانواده یک یا چند بیکار وجود نداشته باشد.
وی اضافه کرد: مردم ، اهل کار و تلاش هستند به ویژه مردمان این خطه از ایران اسلامی که زن و مرد اهل مجاهدت و تلاش هستند اما فضای کسب و کار وجود ندارد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز ما با مشکلات بسیار زیادی مواجه هستیم و زندگی شماری از مردم وابسته به دریافت یارانه است.
حجت الاسلام رئیسی اظهار داشت: مردم چطور با یارانه 450 هزار ریالی زندگی کنند، تصور ما بر این است که این وضعیت را می توان به نفع مردم تغییر داد.
وی بیان کرد: مردم در شرایط عادی با مشکلات اقتصادی خودشان می ‌سازند اما تبعیض را کسی نمی تواند تحمل کنند؛ مردم ایران اسلامی در برابر مشکلات صبور هستند اما وضع موجود را که مولود بی ‌تدبیری باشد، نمی‌ پذیرند.
حجت الاسلام رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز در خطه‌ ای از کشور عزیزمان هستیم که مردم غیور و مرزبان این دیار اجازه ندادند با گذشت ایام، حتی یک وجب از خاک کشور مورد طمع دشمنان ایران اسلامی قرار گیرد.
وی افزود: با همه مشکلات و کمبودهای اقتصادی که مردم سیستان و بلوچستان داشتند اما با دلی شاد و با صمیمیت، جلوه ای از وحدت ویکپارچگی را در مقابل چشم دوست و دشمن به تصویر کشیدند.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نباید مردم را ترساند و دولتمردان باید به مردم بگویند ما در این دوره یک کارهایی انجام دادیم و کارهای نیمه تمام دیگر هم داریم که باید انجام دهیم.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آنچه سایه جنگ را از کشور برداشته است، حضور مردم در تمام صحنه های انقلاب اسلامی بوده است و هر روز که دشمن احساس کند ما ضعیف شدیم یقین بدانیم همان موقع به ما ضربه خواهد زد.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.