به گزارش ایرنا سرهنگ علیرضا نوفرستی روز سه شنبه در این دوره آموزشی یک روزه که شماری از کشاورزان و نخلکاران ایرانشهر شرکت داشتند، اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح در مناطق مختلف استان آشنایی بهتر نخلکاران با چگونگی اصلاح، گرده افشانی و تغذیه نخیلات و محقق شدن کیفی تر اقتصاد مقاومتی است.
وی گفت: طرح بسیج همگام با کشاورز به عنوان اقدامی عملی در راستای ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری برای کمک به امنیت غذایی و تولید پایدار کشاورزی با بهره گیری و استفاده از علوم روز، دانش و تجربیات محلی کشاورزان نمونه و مروجین به صورت مستمر اجرا می شود.
شهرستان ایرانشهر با داشتن بیش از 9 هزار هکتار نخلستان به عنوان قطب تولید خرما در سیستان و بلوچستان مطرح است به طوری که سالانه بیش از 50 هزار تن خرما از سطح این شهرستان برداشت و روانه بازار مصرف می شود.
***اعلام آمادگی کشاورزان ایرانشهری برای شرکت در انتخابات
شماری از کشاورزان ایرانشهری در حاشیه این دوره آموزشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی و قانونی دانستند و اعلام کردند باید از بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی افراد اصلح را انتخاب کنیم.
به گزارش ایرنا کشاورزان ایرانشهری معتقدند اگر ما در کشت محصولات خودمان دقت نکنیم و محصول بی کیفیت کشت کنیم به طور قطع بازده خوبی ندارد انتخابات هم همینطور است اگر ما فرد اصلح آگاه به مسائل روز، متخصص، کاردان و دلسوز مردم را انتخاب نکنیم ضرر می کنیم زیرا در انتخاب خودمان دقت نکردیم.
کشاورزان ایرانشهری با دعوت آحاد مردم برای خلق حماسه ای دیگر در بیست و نهم اردیبهشت بر انتخاب فرد اصلح و دلسوز برای کشور و مردم تاکید کردند.
7314** 8006 **6081 خبرنگار: محمد هادی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.