مشاور مرحوم آیت‌الله هاشمی گفت: سیستان و بلوچستان برند خود را در میزان رأی‌ به روحانی حفظ کند.

به گزارش ایلنا از زاهدان، غلامعلی رجایی مشاور مرحوم آیت‌الله هاشمی در جمع هواداران حسن روحانی در زاهدان، لزوم توجه به چینش نیروها و متعادل‌سازی آن، نگاه به مناطق محروم، به رسمیت شناختن حقوق اقلیت‌ها و به‌ویژه برادران اهل‌سنت، مسئله معیشت، اقتصاد و رفاه عمومی مردم را در دولت آتی را بسیار مهم دانست.

وی با اشاره به آرای خاموش که نیاز به توجه دارند، گفت: باید آرای خاموش و خاکستری را به وجد بیاوریم و با ایجاد انگیزه و امید و نشر عملکرد دولت می‌توان این قشر را همراه کرد.

رجایی با اشاره به اینکه نمی‌توان تنها به تبلیغات رسانه‌ای محدود شد، خاطرنشان کرد: باید با تبلیغات همه‌جانبه و استفاده از ظرفیت‌های فردی و اجتماعی افراد حتی میان بستگان نیز فعال شد و بسیج  همگانی افراد برای جلب نظر آرا ضرورت دارد.

وی با انتقاد از برخی نامزدهای انتخاباتی که وعده 3 برابر کردن یارانه‌ها را می‌دهند، گفت: چه کسی به شما این اجازه را می‌دهد و با کدام پشتوانه پولی چنین حرفی می‌زنید؟ نخست اینکه برای انجام این کار نرخ رشد اقتصادی باید چیزی در حدود 28 باشد تا امکان این اقدام فراهم شود در حالیکه میزان نرخ فعلی که آن هم با تلاش دولت یازدهم به دست آمد 6.8 است.

رجایی افزود: در ثانی ریاست محترم مجلس نیز به صراحت اعلام کردند افزایش یارانه‌ها اقدامی است که با اختیارات مجلس صورت می‌گیرد.

مشاور آیت‌الله هاشمی گفت: متاسفانه برخی نامزدها درب باغ سبزی را به مردم نشان می‌دهند که ته آن کویرآباد است.

وی ایران‌هراسی در آغاز دولت یازدهم را موضوعی جدی دانست که دستگاه دیپلماسی دولت تدبیر و امید به خوبی از پس این دسیسه شوم برآمد به گونه‌ای که ایران‌هراسی به ایران‌دوستی تبدیل شده و با برگزاری مذاکرات متعدد با کشورهای شناخته‌شده جهان حقانیت ملت ایران را به اثبات رسیده است .

رجایی با اشاره به محرومیت‌های بسیار زیاد در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ان‌شا الله سیر نگاه ویژه دولت به این استان که آغاز آن از ابتدای دولت‌یازدهم با ایجاد پروژه‌های بسیار مهم صورت گرفته با سرعت بیش از این در دولت بعد به کار خود ادامه دهد.

وی در پایان با اشاره به اینکه امیدوارم جشن پیروزی را در زاهدان و با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار کنیم، گفت: اجازه ندهید برند شما در رأی نخست به روحانی دچار خدشه و پیشینه مثبت این استان در انتخابات دچار ایراد شود.

photo_۲۰۱۷-۰۵-۰۷_۱۰-۰۸-۱۰

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.