محمد انوش امینی فرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آبادانی و رشد و ترقی هر شهر در گرو داشتن شهروندانی آگاه، روشن و البته دلسوز است که حضورشان عاملی برای رشد و ایجاد انگیزه برای مجموعه شهرداری است.
وی بیان کرد: همیشه شهروندان آگاه نقش سازنده ای را در شهرها و رشد و ترقی آن شهر بر عهده دارند و یک مجموعه خدمتگذار زمانی می تواند خدمات ارزنده ای ارائه کند که پشتوانه ی قدرتمندی به نام مردم را در کنار خود داشته باشد.
وی با اشاره به طرح نهضت آسفالت خیابان ها و معابر ایرانشهر گفت: این طرح از ابتدا ی امسال اجرا شده که تا کنون بسیاری از معابر و خیابان های اصلی شهر ازجمله فارابی، کارگر، درزاده، امام خمینی(ره) و هم چنین آزادی جنوبی آسفالت شده اند.
وی ادامه داد: در حال حاضر تمام نیروهای متخصص شهرداری برای اجرای پروژه نهضت آسفالت معابر و خیابان ها بسیج شده اند.
شهردار ایرانشهر گفت: هم اینک 2 اکیپ مجهز و قدرتمند در حال آسفالت معابر و خیابان های اصلی این شهر هستند که تا چند روز آینده نیز یک اکیپ دیگر به آنها ملحق می شود.
امینی فرد با بیان اینکه خیابان ها و معابر زیادی را در طرح نهضت آسفالت زیر پوشش خواهیم داد اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا طی یک ماه آینده آسفالت خیابان های اصلی به پایان برسد و در ادامه این کار آسفالت معابر فرعی شروع می شود.
وی افزود: در طرح نهضت آسفالت که با هدف زیبا سازی معابر و خیابان های اصلی شهر اجرا می شود اولویت شهرداری با خیابان ها و معابری است که هم زیر ساخت های آن فراهم شده باشد و هم اینکه ساکنان و شهروندان آن خیابان ها نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کرده باشند.
وی ادامه داد: رها سازی آب بلای جان آسفالت است و از شهروندان انتظار داریم که در این زمینه با شهرداری نهایت همکاری را داشته باشند.
شهردار ایرانشهر گفت: بیش از 700 هزار متر مربع از معابر و خیابان های این شهر با اعتبار افزون بر 200 میلیارد ریال امسال آسفالت و استاندارد سازی می شوند.
به گزارش ایرنا شهرستان ایرانشهر در فاصله 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار، زاهدان - میلک و چابهار - بم واقع شده است.
7314 **3213 خبرنگار: محمد هادی** انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.