مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت آغاز هفته جوان، جشنواره امید و نشاط(ورنا و برنا) در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسین ثوری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به آغاز هفته جوان از 16 لغایت 22 اردیبهشت ماه، اظهار داشت : حوزه جوانان بسیار گسترده است و ورزش شاخه ای از این حوزه محسوب می‌شود .

وی افزود: سیستان و بلوچستان در حوزه عملکرد جوانان دومین رتبه را در سطح کشور کسب کرده است.

ثوری خاطر نشان کرد : درحال حاضر 900 هزار جوان در سطح استان وجود دارد و با توجه به جوان بودن استان حدود 27برنامه محوری بمناسبت هفته جوان در استان برنامه ریزی شده است .

مدیر کل اداره ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مدیریت اجرای برنامه های هفته جوان بر عهده خود جوانان قرار داده شده است ،تصریح کرد: جشنواره امید و نشاط ساعت 17 روز پنج شنبه 14اردیبهشت ماه در تالار فردوسی زاهدان برگزار خواهد شد .

ثوری عنوان کرد : طبق برنامه ریزی های صورت گرفته علی طیب نیا وزیر اقتصادی و دارایی کشور سخنران این مراسم خواهد و از جوانان معرفی شده از سوی ستاد ساماندهی جوانان هر شهرستان، به عنوان جوان برتر معرفی و تقدیر خواهد شد .


وی با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد سمن ها نسبت به سال 92در استان گفت: اقدام مطلوبی که در این دولت در حوزه جوانان صورت گرفته استفاده از نیروی جوان، فرصت نقش‌آفرینی و مشارکت جوانان و نقد آزادانه نسبت به جامعه است .

وی با اشاره به ایجاد دو خانه جوان در سیستان و بلوچستان بمنظور هویت دار شدن حضور جوانان در جامعه، گفت : به منظور رفاه حال جوانان در شهرستان چابهار و زاهدان خانه جوانان ایجاد شده است .

وی در پایان گفت: جوانان سعی دارند به عنوان حلقه میان ملت و دولت نقش ایفا کنند از این رو باید توجه ویژه ای به جامعه جوان استان معطوف شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.