به گزارش ایرنا رئیس دانشگاه ولایت ایرانشهر روز سه شنبه در این مراسم اظهار داشت: دانشگاه به وجود این دانش آموختگان افتخار می کند چرا که با سرمایه گذاری دوران طلایی عمرشان در دانشگاه اکنون به عنوان متخصصان کارآمد وارد جامعه می شوند.
غلامرضا رضایی با تأکید بر اینکه جشن دانش آموختگی روز بزرگ و پر خاطره ای برای دانشجویان است، افزود: در این روز بزرگ و با شکوه تلاش های دانشجویان، اساتید و مسئولان دانشگاه به ثمر می نشیند.
وی خطاب به دانش آموختگان گفت: اکنون که با تلاش خود و یاری خانواده، استادان و کارکنان دانشگاه ولایت موفق به اخذ مدارک دانشگاهی شدید باید بدانید فارغ التحصیلی پایان راه ارتباط با دانشگاه نیست بلکه آغاز را برای کسب مدارج علمی بالاتر به حساب می آید.
دبیر این مراسم نیز با بیان اینکه امروز حدود 500 دانشجو دختر و پسر دانشگاه ولایت ورودی سال 92-91 دانش آموختگی خود را جشن گرفتند، افزود: این دانشجویان نخستین گروه دانشجویی این دانشگاه هستند که در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شده اند.
سید فاضل میراحمدی اظهار داشت: این دانشجویان در 18 رشته دانشکده های فنی مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی تحصیل کردند.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.
7314**8006**6081 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.