فرماندار خاش در آئین هفته کارگر که در سرسرای سازمان تبلیغات این شهرستان برگزار شد گفت: کارگران با تلاش های ارزشمند خود به خوبی نشان داده اند که محور تولید و حرکت دهنده چرخ های صنعت کشور هستند.
محمد اکبر چاکرزهی اظهار داشت: با تلاش فعالان دلسوز و با پشتکار کارگران در کشور توانستیم بر مشکلات عرصه تولید، اشتغال و اقتصاد غلبه کنیم.
مدیرعامل شرکت سیمان خاش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارگران پرچمدار عرصه اقتصاد و تلاشگران حوزه صنعت هستند که با ارائه اندیشه های خلاق توانسته اند با وجود تحریم بر مشکلات اقتصادی غلبه کنند و چرخ کارخانه ها را هر روز بهتر از روز گذشته بچرخانند.
خسرو جامعی برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، صعود گروه کوهنوردی به قله تفتان، برگزاری نماز جماعت و محفل انس با قرآن، افتتاح دفتر امر به معروف و نهی از منکر و پایگاه شهید یاور شکوه را از جمله برنامه های شرکت سیمان خاش در هفته کار و کارگرعنوان کرد.
به گزارش ایرنا برابر تقویم رسمی کشور از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هرسال به عنوان هفته کارگر نامگذاری شده‌ که بر اساس شیوه‌ای که در سالهای اخیر مرسوم بوده‌ ، ستاد بزرگداشت هفته کارگر برای هر یک از روزهای این هفته عناوین مشخصی را به اقتضای مطالبات روز جامعه کارگری تعیین کرده است.
به مناسبت یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر از کارگران و مدیران نمونه واحدهای کارگری شهرستان خاش تجلیل به عمل آمد.
این مراسم در سرسرای اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی خاش و با حضور فرماندار، بخشدار، امامان جمعه شیعه و سنی و سایر مسئولان شهرستان برگزار شد.
شهرستان 174هزار نفری و مرزی خاش در 185کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310**3213 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی ** انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.