به گزارش ایرنا دادخدا خدایار روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «بر اساس بعضی مستندات آقای رئیسی از سادات سیستانی است و پدر ایشان متولد دشتک زابل بوده است.»
وی افزود: بنا بر هماهنگی های صورت گرفته، حجت الاسلام رئیسی احتمالا در هفته آینده به سیستان و بلوچستان سفر می کند که نشست با علما و نخبگان اهل تشیع و تسنن و بزرگان اقوام و طوایف و حضور در جمع دانشجویان از برنامه های وی خواهد بود.
خدایار در مورد توجه این نامزد انتخاباتی به اهل سنت گفت: بر اساس اظهارات آقای رئیسی، ما حقی به اهل سنت نمی دهیم زیرا آنان خود شهروند ایرانند و از این ناحیه حقوقی دارند.
وی گفت: آستان قدس برای محرومیت زدایی در پنج استان محروم اعلام آمادگی کرده و از ما خواسته طرح ها و برنامه های خود برای رفع محرومیت و اشتغال زایی را ارائه دهیم که ما طرح هایی را پیشنهاد کرده ایم و ساخت مجموعه بین راهی میرجاوه برای اسکان زوار پاکستانی، به عنوان نخستین طرح توسط آستان قدس در استان در حال اجراست.
وی اظهار داشت: توسعه مسیر چابهار - میلک، بهبود وضعیت کشاورزی، توسعه فعالیت های صید و صیادی و 2 بانده کرده راهها، گازرسانی به مردم زاهدان و اتمام طرح های نیمه تمام از جمله نیازهای استان است که مردم انتظار دارند به آن توجه شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
3042**6081
خبرنگار: محدثه حیدری گرجی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.