کریم بخش کرد تمندانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کمک هزینه با همکاری خیران مرتبط با انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ایرانشهر اهدا شده است.
وی با بیان اینکه حدود هزار نفر از مددجویان زیرپوش انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ایرانشهر قرار دارند، افزود: اولویت اصلی این انجمن حمایت از زندانیان و رسیدگی به امور خانواده های آنان است به طوری که کمک ها در قالب خدمات معنوی و مادی ارائه می شود.
وی با تاکید بر همکاری خیران برای حل مشکلات خانواده های زندانیان بیان کرد: زندانیان نیز بخشی از جامعه هستند که متاسفانه با ارتکاب جرم به زندان افتادند و خانواده های آنان نیز ناخواسته متحمل آسیب های اجتماعی می شوند که امید است با اقدامات حمایتی مشکلات معیشتی خانواده های زندانیان کاهش یابد.
مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان ایرانشهر گفت: این انجمن علاوه بر کمک های نقدی و غیر نقدی، برگزاری کلاس های آموزشی، ارائه مشاوره های فردی و گروهی، توانمند سازی و خودکفایی خانواده های مددجویان نقش بسیار مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.
کردتمندانی اظهار داشت: خوشبختانه تعامل خوبی با نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی برای حمایت از خانواده زندانیان در ایرانشهر وجود دارد.
به گزارش ایرنا شهرستان ایرانشهر در فاصله 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار - بم واقع شده است.
7314**8006**3213خبرنگار: محمد هادی**انتشاردهنده:اکبرنوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.