به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه اظهار داشت: در راستای مبارزه شبانه روزی با باندهای بزرگ و مسلح مواد مخدر ماموران انتظامی شهرستان های سیب و سوران و سراوان با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از دپو مقادیر معتنابهی مواد مخدر توسط قاچاقچیان مسلح و انتقال به استان های مرکزی کشور مطلع شدند.
وی ادامه داد: پس از هفته ها اقدامات اطلاعاتی وفنی شب گذشته محل دپو مواد مخدر توسط یگان های عملیاتی پلیس در ارتفاعات منطقه پدگان شناسایی شد و پس از تحت نظر قرار دادن منطقه، قاچاقچیان مسلح با مشاهده ماموران پلیس با آنها درگیر شدند.
وی افزود: در این درگیری مسلحانه، اعضای این باند مسلح با به جا گذاشتن محموله مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه متواری شدند.
وی ادامه داد: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری یک تن و 535 کیلوگرم تریاک را که در زیر بوته ها و خار و خاشاک دپو شده بود به همراه سه دستگاه موتورسیکلت کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان های ایرانشهر، زاهدان و زهک نیز با شناسایی 2 قاچاقچی سابقه دار در بازرسی از یک دستگاه خودرو پراید و منزل این قاچاقچیان، 325 کیلوگرم تریاک را به همراه 2 قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات مربوطه کشف کردند.
7316**6081 دریافت کننده: عصمت جهانی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.