رمضان پودینه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 9 میلیارد ریال اعتبار برای ارائه آموزش های فنی و مهارتی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان پارسال هزینه شده است.
وی تصریح کرد: توانمندسازی اقتصادی مددجویان، خودکفایی و خروج خانوادهایی که توانایی انجام فعالیت های اقتصادی را دارند یکی از مهمترین وظایف کمیته امداد امام خمینی(ره) است.
وی افزود: کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی از سال 73 فعالیت خود را آغاز و در طول 24 سال گذشته بیش از 50 هزار طرح اشتغالزایی و خودکفایی را در سراسر کشور اجرا کرده است.
وی بیان کرد: با توجه به وضعیت بیکاری در سیستان و بلوچستان به نسبت سایر استان‌ها و عدم وجود صنایع بزرگ و کلان یکی از راهکارهای اشتغالزایی ایجاد بنگاه های اقتصادی کوچک و مشاغل خانگی در استان است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: یکی از راهبردهای توانمند سازی این نهاد ایجاد اشتغال برای جامعه هدف از طریق برنامه‌های کارآفرینی است.
پودینه ادامه داد: شرایط اشتغال برای مددجویان آموزش دیده در بخش‌های خصوصی و دولتی ازجمله شرکت‌ها، کارخانه‌ها و تولید در منزل فراهم می‌شود.
3213**خبرنگار و انتشار دهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.