به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، غلام شهرکی اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در سطح حوزه، کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان کنارک با اجرای طرح مهار و تشکیل تیم‌های گشتی محسوس و نامحسوس، دستگیری سارق یا سارقان را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنارک افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی و بررسی جغرافیای جرم موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی 2 سارق را که قصد فرار داشتند دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قیضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه، 2 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و انواع سلاح سرد را کشف کردند.

شهرکی با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات فنی پلیسی به 20 فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در جنوب استان اعتراف و با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس با مجرمان، هنجارشکنان و مخلان آسایش و آرامش مردم برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت و این امر سرلوحه کار ماموران پرتلاش نیروی انتظامی است.

انهدام باند سرقت از بیمارستان‌ها در زاهدان

ابراهیم ملاشاهی اظهار داشت: با توجه به وقوع سرقت از چند بیمارستان و اداره در شهر زاهدان بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان افزود: ماموران پلیس پس از هفته‌ها اقدامات شبانه‌روزی یک متهم سابقه‌دار را شناسایی کرده و وی را به همراه یک دستگاه تلویزویون مسروقه متعلق به یکی از بیمارستان‌های زاهدان دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به پنج فقره سرقت از بیمارستان‌های دولتی زاهدان اعتراف کرد و ماموران در ادامه ضمن کشف اموال مسروقه 6 متهم دیگر را به اتهام خرید اموال مسروقه دستگیر کردند.

کشف 23 هزار لیتر بنزین قاچاق در نیمروز

حسن آشتیانی اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش "صابری" شهرستان نیمروز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تانکر نفت‌کش مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیمروز افزود: ماموران در بازرسی از این تانکر 23 هزار لیتر بنزین فاقد مجوز را کشف و در این رابطه یک قاچاقچی را نیز دستگیر کردند.

وی با تاکید بر برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی خاطرنشان کرد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرائم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622255
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.