مولوی عبدالصمد ساداتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سراوان با اشاره به اهمیت انتخابات آینده و بیان اینکه این انتخابات شاکله کشور را تشکیل می‌دهد اظهار داشت: مسئله انتخابات اساسی‌ترین تفکر اسلامی است، زیرا اسلام انتخاب حاکم را مشروع دانسته و قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی هم به اتکای آرای عمومی مردم ساخته شده است.

امام جمعه اهل سنت سراوان با بیان اینکه انتخابات در کشور بسیار مهم است و بنای جامعه اسلامی را می‌سازد، گفت: همواره این شعار از اساسی‌ترین شعارهای نظام اسلامی است که مردم باید در انتخابات حضور داشته باشند و این مسئله می‌طلبد که مسئولان و فردی که به عنوان منتخب معرفی می‌شود در آینده در قبال رأی مردم پاسخگو باشد.

امام جمعه اهل سنت سراوان تاکید کرد: انتخابات فرصت بسیار خوبی برای مردم است تا فرد شماره یک دولت را انتخاب کنند و بنابراین هم از نظر عقلی و هم از نظر شرعی بر گردن مردم است که فرد اصلح را شناسایی و به او رأی دهند.

 مولوی ساداتی با تاکید بر اینکه امروز اوضاع اقتصادی مردم سراوان مناسب نیست، اظهار داشت: دولت یازدهم به هیچ وجه به وعده‌های خود عمل نکرد و با این وجود نیز مردم مجدداً پای صندوق‌های رأی می‌آیند اما این مردم باید توجه کنند که فرد اصلح را شناسایی کرده و به او رأی دهند.

وی تصریح کرد: مردم در انتخابات به فردی رأی دهند که بار آنها را به دوش کشیده و از حقوقشان حفاظت کند؛ فردی که رأی می‌آورد نیز وظیفه شرعی دارد که به وعده‌هایش عمل کند و اگر اینگونه نشود مجدداً همین اوضاعی می‌شود که به وجود آمده است.

امام جمعه اهل سنت سراوان با بیان اینکه عده‌ای در انتخابات برای جمع کردن رأی به مردم دروغ می‌گویند، اضافه کرد: مردم باید با بصیرت و آگاهی فرد اصلح را انتخاب کنند؛ انتخابی که برای کشور و نظام مفید باشد و از طرف دیگر نیز باید شعارهای انتخاباتی را بشناسند زیرا عده‌ای در زمان انتخابات تنها شعار می‌دهند و عمل نمی‌کنند پس شناخت واقعیت‌ها در انتخاب فرد اصلح بسیار مهم است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 622211
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.