به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی روز سه شنبه در آیین رژه نیروهای مسلح در ایرانشهر اظهار داشت: ولایت پذیری و ایمان فرزندان ایران اسلامی در ارتش سبب شده تا امروز ارتش ما علاوه بر خودکفایی از اشراف اطلاعاتی بالایی در منطقه برخوردار باشد.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر نیز گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران از امنیت بسیار بالایی برخوردار است که باید قدرشناس این نعمت باشیم.
نبی بخش داوودی از ارتش جمهوری اسلامی به عنوان نماد قدرت کشور یاد کرد و اظهار داشت: ارتش ما امروز با اقتدار و قامتی استوار در جهان می درخشد.
فرمانده تیپ 388 پیاده مکانیزه ارتش مستقر در شهرستان ایرانشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان فرماندهی معظم کل قوا، آماده خنثی کردن هر گونه توطئه ای علیه کشور است.
سرهنگ علی فتاحی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود برای امنیت و پایداری کشور تلاش می کند و دست هر متجاوزگر به خاک ایران اسلامی را قطع خواهد کرد.
به گزارش ایرنا ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر زاهدان- چابهار و بم - چابهار واقع شده است.
7314**8006 **3213خبرنگار: محمد هادی انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.