به گزارش ایرنا ۲۵ مسافر شرکت هواپیمایی تفتان ایر در مسیر زاهدان - تهران صبح امروز به علت اینکه احتمال قضا شدن نمازشان در تهران می رفت چند دقیقه قبل از پرواز پای پلکان هواپیما به نماز ایستادند که خلبان نیز به سبب ضرورت رسیدن قبل از آغاز مراسم روز ارتش در تهران به ناچار با جا گذاشتن این مسافران به سمت مقصد مورد نظر پرواز کرد.
این هواپیمای متعلق به شرکت تفتان ایر قرار بود ساعت چهار و 30 دقیقه بامداد امروز زاهدان را به مقصد تهران ترک کند که در ساعت 4 و 45 دقیقه پرواز کرد.
مدیر عامل شرکت تفتان ایر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه فرودگاههای تهران به مناسبت روز ارتش ساعت 6صبح به طور کامل بسته می شدند و هیچ پروازی حق نشست و برخواست از باند پرواز را نداشت و به منظور رفاه حال مسافران تصمیم گرفته شد این پرواز سریعتر انجام شود.
ابوالفضل حقیقی افزود: شرکت تفتان ایر این موضوع را به تمام مسافران این پرواز اطلاع رسانی کرده بود.
وی اضافه کرد: همچنین فرودگاههای تهران اعلام کرده بودند که اگر پرواز با تاخیر انجام شود اجازه فرود بر روی باند فرودگاه به آن داده نمی شود.
وی بیان کرد: عده ای از مسافران قصد نماز خواندن را داشتند و همکاران ما تلاش کردند تا ابتدا نماز اقامه و سپس پرواز انجام شود اما به دلیل فشارهایی که از فرودگاههای تهران وجود داشت که اگر پرواز با تاخیر انجام شود امکان نشستن بر روی باند فرودگاه را ندارد خلبان تصمیم به پرواز گرفته است.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی تفتان ایر گفت: قبل از پرواز از مسافران درخواست می شود تا در قسمتی از هواپیما که برای نماز خواندن تعبیه شده بود نمازشان را بخوانند.
وی ادامه داد: متاسفانه این مسافران از خواندان نماز داخل هواپیما خودداری کردند و از پرواز جا ماندند.
وی بیان کرد: پرواز شرکت تفتان ایر طوری برنامه ریزی شده بود که مسافران می توانستند در مقصد نماز خودشان را اقامه کنند.
حقیقی گفت: با این وجود و به منظور رفاه حال مسافران تدابیر لازم برای جایگزینی پرواز انجام شد و این عزیزان امروز به مقصد مورد نظر منتقل می شوند.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری ** انتشار دهنده: حیدرسرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.