به گزارش ایرنا فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان در آیین رژه نیروهای مسلح در زاهدان گفت: امام خمینی(ره) با پیوند ارتش به اقیانوس بی کران مردم آن را به یک ارتش اللهی تبدیل کرد.
امیر سرتیپ دوم محسن تقی زاده اظهار داشت: تشخیص درست و قاطع امام (ره) در حفظ ارتش موجبات افزایش قدرت نظامی و توان دفاعی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورد و آن را در مقابل خطرات بیمه کرد.
وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی پس از رهنمودهای امام(ره) پیشرفت و ارتقای بنیه دفاعی خود را مرهون هدایت های رهبر انقلاب اسلامی می داند.
وی بیان کرد: امروز علاوه بر روز ارتش روز حماسه آفرینی های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز است.
وی افزود: نیروی زمینی ارتش در تمام حوادث در نوک پیکان حملات ناجوانمردانه دشمنان بوده و به حق چهره راستی و استوار و شکست ناپذیر خودش را در دفاع از مرزهای گسترده کشور و انقلاب اسلامی نشان داده است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نزدیک ترین فرد به نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی نقش مهمی در رشد و بالندگی آن داشته است.
امیر سرتیپ دوم تقی زاده اظهار داشت: ثبات و امنیت پایدار همه جانبه و مثال زدنی کشور که مایه آرامش ملت و پیش روندگی ایران اسلامی به سمت اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و درخشندگی آن در وضعیت پر آشوب منطقه شده مرهون نقش پذیری و نقش آفرینی نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه و وحدت و هماهنگی این 2 سازمان به عنوان بازوان توانمند دفاعی کشور است.
وی افزود: همدلی و هم افزایی نیروهای مسلح در تحقق ماموریت های محوله واقعیتی انکار ناپذیر است و آحاد نیروهای مسلح صیانت از آن را تکلیف شرعی و وظیفه سازمانی خود می دانند.
وی بیان کرد: امروز به مدد و لطف الهی و تحت منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ارتش به عنوان دژ مستحکم دفاعی نظام و ملت ایران اسلامی محسوب می شود.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت و حماسه آفرینی های خالصانه و غرور انگیز فرزندان ملت در ارتش دلاور و سایر نیروهای نظامی است.
به گزارش ایرنا نیروهای مسلح در پایان این آیین از مقابل کلام الله مجید، تمثال بنیانگذار انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا رژه رفتند.
آیین سان و رژه نیروهای مسلح همزمان با روز ارتش در شهرستانهای زاهدان، خاش، ایرانشهر، چابهار و زابل برگزار شد.
3213**خبرنگار و انتشاردهنده: اکبر نوری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.