مجتبی خانجانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملیات ساخت این بیمارستان هشت طبقه از سال 95 در زاهدان آغاز شده و هم اینک در مرحله تکمیل قسمت های داخلی طبقه نخست به عنوان بخش بیماران سرطانی است.
وی ادامه داد: تا اواخر امسال مرحله نخست این بیمارستان که همان بخش مختص به بیماران سرطانی است به بهره برداری خواهد رسید.
وی گفت: با بهره برداری از بخش سرطان این بیمارستان و تجهیز آن به دستگاه های بسیار پیشرفته در کنار بکارگیری پزشکان مطرح و باتجربه، مشکلات تردد و سفر بیماران سیستان و بلوچستان به استان های پیشرفته کشور برای درمان کاهش می یابد.
فرماندار زاهدان افزود: هم اینک کار اسکلت و ساخت و ساز این بیمارستان به پایان رسیده و تاسیسات داخلی آن در حال انجام است.
خانجانی افزود: بیمارستان پارس به عنوان یکی از پروژه های بزرگ مشارکتی بخش خصوصی با اعتبار 200 میلیارد ریال در هشت طبقه و با زیر بنای 27 هزار متر مربع در حال ساخت است.
وی ادامه داد: با افتتاح این بیمارستان 83 نفر در بخش اداری و 381 نفر در بخش درمانی و تشخیصی مشغول به کار خواهند شد.
وی ساخت پروژه های مختلف بخش خصوصی را از افتخارات دولت یازدهم عنوان کرد و گفت: با توجه به کاهش بودجه، سیاست استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و حضور سرمایه‌گذاران در استان تقویت شده است.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امید زمینه حضور حداکثری سرمایه گذاران بخش خصوصی در این استان فراهم شده است.
3042** 6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.