مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در مجموع 12 هنرمند عضو انجمن تجسمی و خوشنویسی، 6 هنرمند انجمن نمایش طنز، هشت هنرمند خانه عکاسان، 6 هنرمند انجمن موسیقی، 2 هنرمند انجمن شعر و ادب و یک هنرمند انجمن سینمای جوان استان که در عید نوروز امسال برنامه های موفقی را اجرا کردند در این مراسم تجلیل شدند.
حسین مسگرانی افزود: حسن اصغری، مینا احمدی، سعیدمحمد شه بخش، غلامرضا افشاری، احمد بستانی، حلیمه پیری، علیرضا خالقدادی، محمد علوی و محمد زینلی از جمله هنرمندان بخش تجسمی و خوشنویسی و علیرضا سلمان نژاد، فرهاد ملک جمشیدی، سیدحسین باباحسینی، بهرام طاهری، حسن خمری و میلاد صوفی به عنوان فعالان بخش نمایش طنز مورد تجلیل قرار گرفتند.
وی ادامه داد: مهدی نجارپیشه، مسعودشیخ ویسی، محمود میربزرگ، احمد علی درگی، احمد عباسی، عباس آذریان، محسن شیرزایی و صادق سوری به عنوان اعضای خانه عکاسان، حمید مالکی، شهرام یارمحمدزهی، ادریس کرد، مهدی کوچکزایی، محمود نبی زاده و روح الله اجتهادی در بخش موسیقی، محمدرضا بهاری و طیبه نهبندانی در بخش شعر و ادب و اسحاق عرب در بخش سینمای جوان در این مراسم تجلیل شدند.
وی گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری این افراد در نوروز امسال سبب ایجاد تحول در فضای شهر و استان شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: دستگاه های دیگری از جمله شهرداری و میراث فرهنگی در کنار این مجموعه برای هر چه بهتر برگزاری آیین های فرهنگی و هنری در نوروز امسال تلاش مضاعف داشتند.
وی استقبال مردم و مسافران نوروزی از برنامه های هنری را در نقاط مختلف استان به ویژه چابهار چشمگیر توصیف کرد.
مسگرانی اظهار داشت: این استان قابلیت های زیادی در بخش های فرهنگی و هنری، ورزش و جوانان دارد که نیاز است بیش از پیش به آنها پرداخته شود.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
3042** 6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.