مولوی عنایت‌الله رسولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سرباز با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو‌ اظهار داشت: وظیفه شرعی همه مردم است که در این انتخابات شرکت کنند؛ یعنی همه آن کسانی که واجد شرایط رأی دادن هستند چه کوچک و چه بزرگ باید در این انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سرباز افزود: هر کس باید آنگونه که می‌تواند در این زمینه مشارکت خود را نشان دهد و فردی که لیاقت رئیس جمهور شدن را دارد، انتخاب کند.

وی خاطرنشان کرد: مردم نباید اجازه دهند انتخابات به صحنه جناح‌بازی سیاسی تبدیل شود و این مردم باید بدانند همانگونه که قرآن کریم دستور داده رأی آن‌ها یک امانت است و باید فردی را انتخاب کنند که لیاقت رأی آن‌ها را داشته باشد.

مولوی رسولی‌زاده گفت: انتخابات به عنوان یک فرصت طلایی که نظام جمهوری اسلامی به مردم داده نباید به تهدیدی تبدیل شود که دشمنان  نظام از آن استفاده کنند، زیرا دشمنان بسیار روی حضور مردم حساس هستند و تلاش می‌کنند حضور مردم را کوچک جلوه دهند تا از این راه به دروغ القا کنند که مردم از انقلاب خود دلسرد شده‌اند.

امام جمعه اهل سنت سرباز تصریح کرد: مردم ما آگاه و با بصیرت هستند و در این انتخابات نیز همچون گذشته با حضور حداکثری خود حماسه‌ای با شکوه‌تر را رقم خواهند زد و دشمنان را که برنامه‌های زیادی برای انتخابات دارند، دلسرد خواهند کرد.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب اشتغال در سیستان و بلوچستان، گفت: پیام اکرم(ص) می‌فرمایند که فقر و ناامیدی انسان را به کفر می‌رساند و بر همین اساس از دولت بعد انتظار می‌رود همانگونه که ولی امر مسلمین فرمودند، بحث تولید و اشتغال را جدی بگیرد.

مولوی رسولی‌زاده تاکید کرد: همه معضلات در جای خود اهمیت دارد اما به مسئله اشتغال به ویژه در سیستان و بلوچستان باید به صورت جدی‌تر پرداخته شود. ظرفیت‌های فراوان استان که مربوط به اشتغال است از جمله کشاورزی، مرز و دامداری باید به صورت بهتری سازمان‌دهی شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 616761
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.