به گزارش ایرنا علی اوسط هاشمی پنجشنبه شب در نشست شورای اداری ایرانشهر با اشاره به 2 انتخابات پیش رو اظهار داشت: پاسداری نظام بی شک به رای مردم بسته است.
وی گفت: افراد منتخب مردم در انتخابات پیش رو چه به عنوان رئیس جمهوری و چه اعضای شوراها خود را باید وقف نظام و ملت کنند.
وی افزود: مردم به خوبی هر فردی را که برخلاف منافع ملی و بر مواضع بداخلاقی حرکت کند تشخیص می دهند و جواب دندان شکنی به آنان خواهند داد.
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شوراهای اسلامی پایه گذار مشارکت پایدار و قانون گذار خرد جمعی هستند و نقش بسیار مهمی در توسعه، عمران و آبادانی هر منطقه دارند.
هاشمی با تاکید بر مبنا قرار دادن سرمایه انسانی افزود: حضور بانوان در عرصه انتخابات یکی از مهمترین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: باید حرکت در مسیر اقتصاد مقامتی بر پایه تولید و ایجاد اشتغال را سرعت ببخشیم و واردات را کاهش دهیم.
وی اظهار داشت: دولت در این راستا خوب حرکت کرده به طوری که برای نخستین بار در تاریخ کشور صادرات از واردات پیشی گرفته است.
استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 94 درصد بودجه کشور با تکیه بر منابع داخلی و کاهش بودجه نفت محقق شده است افزود: دولت در شرایط سخت تحریم ها توانست جلوی سقوط اقتصاد کشور را بگیرد.
هاشمی با اشاره به دستاوردهای برجام گفت: متاسفانه جهان را علیه ما شورانده بودند که با هدایت های رهبر معظم انقلاب، تکیه بر اراده ملت و اجماع ملی توانستیم ابتکار عمل را به دست گیریم.
وی گفت: دولت در مسیر ترسیمی رهبری حرکت می کند و تلاش دولتمردان بهبود رفاه مردم است به عنوان نمونه با ارائه خدمات زیربنایی دولت در سیستان و بلوچستان می توانیم به فردای بهتری بیاندیشیم.
وی امنیت سیستان و بلوچستان را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: در 2 سال گذشته هیچ گونه ترور و انفجاری در استان نداشتیم و بهترین وضعیت امنیتی پس از پیروزی انقلاب را مردم تجربه کردند و احساس امنیت در منطقه افزایش یافته است.
هاشمی همچنین از ارتقاء بخش بمپور در آینده نزدیک به شهرستان خبر داد و گفت: اگر مشکل تامین آب برطرف شود در آینده نزدیک عملیات ساخت مجتمع پتروشمی نیز در ایرانشهر آغاز خواهد شد.
فرماندار و امامان جمعه شیعه و سنی ایرانشهر نیز در این نشست با قدردانی از خدمات نظام در منطقه، ایجاد اشتغال برای جوانان را از نیازهای شهرستان برشمردند.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
سیستان و بلوچستان با 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت و 19 شهرستان و 187 هزار و 502 کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود.
7314**3042 **6081 خبرنگار: محمد هادی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.