نبی بخش داوودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تاکنون 942 نفر داوطلب نامزدی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایرانشهر نام نویسی کردند که از این تعداد 870 نفر مرد و 72 نفر زن هستند.
وی تصریح کرد: 82 نفر مرد و 9 نفر زن در شهر ایرانشهر، 25 نفر مرد و 2 نفر زن در شهر بمپور، 15 نفر مرد و 2 نفر زن در شهر بزمان و 20 نفر مرد در شهر محمدان برای نامزدی انتخابات شورای شهر تا کنون نام نویسی کردند.
وی ادامه داد: 378نفر مرد و 31 نفر زن در بخش مرکزی، 237 نفر مرد و 21 نفر زن در بخش بمپور، 113 نفر مرد و هفت نفر زن در بخش بزمان برای نامزدی در پنجمین دوره انتخابات شورای روستا ثبت نام کردند.
به گزارش ایرنا نام نویسی برای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 30 اسفندماه آغاز شد و تا ساعت 24 شامگاه یکشنبه ششم فروردین ماه جاری ادامه داشت.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت امسال در سراسر کشور برگزار می شود.
استان سیستان و بلوچستان دارای دو کرسی در مجلس خبرگان رهبری و هشت کرسی در مجلس شورای اسلامی شامل زابل دو نماینده، زاهدان دو نماینده، خاش یک نماینده، ایرانشهر یک نماینده، چابهار یک نماینده و سراوان یک نماینده است
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314**3213**6081 خبرنگار: محمد هادی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.