به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی روز شنبه در شورای اداری ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان که استاندار نیز حضور داشت با تبریک سال نو اظهار داشت: یکی از بزرگترین نعمت ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران این است که مردم مسئولان رده بالای کشور را با رای مستقیم خود انتخاب می کنند.
وی استقلال و خودکفایی ملت را از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: کشوری به پیشرفت می رسد که با اتکا به مردم خود روی پایش بایستد.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی توانست خداپرستی و دینداری را به جهان بازگرداند خاطر نشان کرد: در صحنه بودن مردم و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی سبب شده رابطه ظالمانه حاکم بر دنیا شکسته و سلطه گری نیز تحقیر شود.
وزیر دادگستری فراهم کردن زیرساخت ها به منظور سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه را مورد تاکید قرار داد و گفت: مسئولان باید به تولید و اشتغال که یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است با تمام وجود توجه کرده و از همه ی ظرفیت ها برای ایجاد اشتغال استفاده کنند.
حجت الاسلام پورمحمدی حل مشکلات مردم را یکی از نشانه های مومن و وظیفه مدیران دانست و اظهار داشت: با فراهم کردن زمینه های تولید و اشتغال در جامعه می توان میزان جرم و فساد را کاهش داد.
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر نیز در این نشست گفت: این شهرستان با منابع غنی آبی، خاکی، معدنی و اقوام و مذاهب مختلف توانسته نمادی از وحدت، تعامل و همزیستی را در ایران به نمایش گذارد.
نبی بخش داوودی با اشاره به ظرفیت های ایرانشهر در بخش های کشاورزی، دامداری و گردشگری اظهار داشت: با فراهم شدن زیرساخت ها شاهد ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در این منطقه خواهیم بود.
وی تصریح کرد: سالانه بیش از 50 هزار تن خرما، 25 هزار تن گندم و 50 هزار تن ذرت در شهرستان ایرانشهر تولید و روانه بازار مصرف می شود.
مولوی عبدالصمد کریم زایی امام جمعه اهل سنت ایرانشهر نیز گفت: خدمت به مردم خود عبادت است و مسئولان باید با تمام وجود برای حل مشکلات مردم و تاکیدات رهبر انقلاب اسلامی در تولید و اشتغال تلاش کنند.
به گزارش ایرنا، وزیر دادگستری در ادامه سفر به ایرانشهر از ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، کمپ های ورودی و خروجی شهر، حاشیه شهر و بیت رهبر معظم انقلاب دیدن کرد.
ایرانشهر در 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان در مسیر زاهدان - چابهار و چابهار- بم قرار دارد.
7314**3213 **6081 خبرنگار: محمد هادی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.