رحمت اله هاشم زهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک سال نو اظهار داشت: در بازرسی های روزانه بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، انواع نوشیدنی و مواد لبنی فاسد مانند دوغ از سطح شهر ایرانشهر جمع آوری شد تا پس از انجام مراحل قانونی امحاء شود.
وی تصریح کرد: تامین سلامت شهروندان در طول سال به ویژه ایام نوروز بدون تردید حاصل تلاش مضاعف کارشناسان بهداشت محیط است به طوری که وضعیت بهداشت مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در حوزه زیر پوشش این دانشکده به سطح مطلوب ارتقا یافته است.
وی افزود: مردم برای حفظ سلامت خود و خانواده باید از خرید محصولات تاریخ مصرف گذشته پرهیز و قبل از مصرف مواد غذایی از سلامت آن اطمینان حاصل کنند.
وی ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی می توانند مراتب را به سامانه 190 اطلاع دهند تا در اسرع وقت اقدامات لازم صورت گیرد.
به گزارش ایرنا استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستانهای شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل و شهرستانهای زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب و سوران، مهرستان، چابهار و کنارک زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستانهای ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارند.
دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر واقع در جنوب سیستان و بلوچستان به جمعیتی بیش از 750 هزار نفر در حوزه 77 هزار کیلومتر مربع شامل شهرستان های ایرانشهر، دلگان، سرباز، فنوج، قصرقند و نیکشهر خدمات رسانی می کند.
3213**3042 خبرنگار: اکبر نوری ** انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.