به گزارش ایرنا مولوی محمد عثمان قلندرزهی در خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت خاش با بیان اینکه جاده های سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان خاش در ایام نوروز با ترافیک بالایی رو به رو است از مردم استان خواست از سفرهای غیر ضروری اجتناب و زمینه تردد را برای مهمانان نوروزی فراهم کنند.
وی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان با دارا بودن روحیه اسلامی و انسانی و ویژگی برتر اخلاقی به طور حتم مسافران و گردشگران داخلی و خارجی را مجذوب مهمان نوازی خود می کنند.
وی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان باید پر رنگ تر از سالهای گذشته با راهنمایی مسافران نوروزی و برطرف کردن گرفتاری ها و مشکلات آنان خاطرات خوشی را از این استان برای آنان رقم زنند.
وی با بیان اینکه نوروز و سال جدید فرصت های ارزشمندی برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های سیستان و بلوچستان است گفت: باید مهمان نوازی، زیبایی ها و جاذبه های گردشگری این استان به مردم ایران و دنیا نشان داده شود تا دنیا بدانند روحیه خدمتگزاری، ایمانی و ویژگیهای برتر انسانی و اسلامی مردم سیستان و بلوچستان در دنیا نظیر و مانند ندارد.
امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش با بیان اینکه این شهرستان جایگاه حافظان و عالمان دین است گفت: همه مردم باید با تمام توان خود به میهمانان خدمات رسانی کنند و معنویت و نوعدوستی خود را به رخ جهانیان بکشانند.
به گزارش ایرنا خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **3213**6081 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی **انتشار دهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.