سرهنگ پاسدار حمزه دهقان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امروز پیکر پاک و مطهر یک شهید گمنام در سپاه سلمان زاهدان، سه شهید گمنام در قصرقند، سه شهید گمنام در شهرستان سرباز و سه شهید گمنام نیز در چابهار با حضور اقشار مختلف مردم تشییع و خاکسپاری شد.
وی ادامه داد: همزمان با ایام فاطمیه 270 شهید تازه تفحص شده در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در سراسر کشور تشییع و خاکسپاری شدند که از این شهدا 240 شهید گمنام و 30 شهید شناسایی شده هستند.
وی تصریح کرد: 16 شهید گمنام از مجموع شهدای تازه تفحص شده از 11 تا 14 اسفند در شهرستان های بزمان، بمپور، زاهدان، قصرقند، سرباز و چابهار سیستان و بلوچستان تشییع و خاکسپاری شدند.
نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان بیان کرد: با تشییع 16 شهید گمنام جدید، این استان مفتخر به میزبانی 93 شهید گمنام در 37 نقطه شده است.
وی گفت: با توجه به عشق و علاقه زیاد مردم شهید پرور و ولایی سیستان و بلوچستان به شهدای گمنام، این شهدا در تمام شهرهای بزرگ استان خاکسپاری شده اند.
سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.
7316** 3042 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.