به گزارش ایرنا امامان جمعه و جماعات، مسئولان، سران قبائل و طوایف و بزرگان و ریش سفیدان، اعضای شوراها، بسیجیان و اقشار مختلف مردم خاش از شهیدان گمنام استقبال و یاد شهیدان را گرامی داشتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان خاش گفت: مردم مرزدار و غیور خاش در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی دارای ویژگی های برجسته ای هستند و در دوران قبل و بعد از انقلاب بخوبی توانسته اند جایگاه ارزشمند خود را در دفاع از ارزشها حفظ کنند.
سرهنگ پاسدار حسن فضلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وداع تاریخی مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ شهرستان با شهیدان حاکی از این امر بوده که تکریم شهیدان با زندگی مردم گره خورده است.
وی بیان کرد: امروز کاروان شهدای گمنام در میان استقبال بی نظیر و باشکوه مردم شهیدپرور شهرستان خاش وارد این شهر شد و این 9 شهید گمنام دفاع مقدس با استقبال گرم شهروندان، حال و هوای این شهر را دگرگون و غرق در معنویت کردند.
سه شهید در قصرقند، سه شهید در سرباز، یک شهید در پایگاه نیروی دریایی سپاه چابهار و 2 شهید دیگر نیز در منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان تشییع و خاکسپاری می شوند.
با تشییع 16 شهید گمنام جدید در سیستان و بلوچستان، این استان مفتخر به میزبانی 93 شهید گمنام در 30 نقطه می شود.
خاش میزبان هفت شهید گمنام بوده 5 تن در بوستان تفتان شهر خاش و 2 شهید در بخش نوک آباد خاش آرام گرفته اند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در مسیر راه زاهدان به ایرانشهر، چابهار و سراوان و سایر شهرهای جنوبی استان قرار دارد.
7310** 6081 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.