عبدالوحید هاشم زهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمهیدات لازم برای خدمات دهی به هموطنان گرامی در تعطیلات نوروزی اندیشیده شده است.
وی افزود: با رنگ آمیزی جداول، نظافت و آراسته کردن شهر، میادین و بوستان ها و کاشت گل و گیاه در نقاط مختلف خاش، برنامه های استقبال گرم از مهمانان نوروزی کلید خورده است.
وی تاکید کرد: سفره های هفت سین نوروزی نیز در نقاط مختلف شهر خاش برپا می شوند.
معاون شهردار خاش برپایی سیاه چادر فرهنگی و نمایشگاه محصولات کشاورزی، صنایع دستی و گیاهان دارویی، اجرای موسیقی محلی و شتر سواری و رقص محلی چارچاپی، تهیه و توزیع گسترده بروشورهای اطلاع رسانی و معرفی آثار گردشگری را از برنامه های مهم شهرداری در نوروز عنوان کرد.
وی گفت: بوستان های بانوان، خانواده و تفتان و مسجد ابوالفضل(ع) نیز برای اسکان و خدمات دهی به هموطنان پیش بینی شده اند.
معاون شهردار خاش بیان کرد: همچنین در موضوع چهارشنبه سوری برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به مردم به ویژه جوانان برنامه جمع آوری لاستیک های فرسوده و مستعمل را داریم که از روزهای قبل آغاز شده است.
وی ادامه داد: با همکاری دستگاههای اجرایی و انتظامی تلاش داریم برنامه های چهارشنبه‌ سوری را به گونه ای مدیریت کنیم که خسارتی به مردم وارد نشود.
وی تاکید کرد: واحدهای مختلف شهرداری مانند آتش نشانی، حمل و نقل، فضای سبز، خدمات شهری، عمران و غیره از روزهای قبل فعالیت های خود را برای خدمات دهی مطلوب به هموطنان آغاز کرده اند.
شهرستان مرزی خاش با داشتن آب و هوای معتدل و بهاری و مردم خون گرم و مهمان نواز در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است و قله آتشفشانی نیمه فعال تفتان «بام شرق ایران» در جوار آن قرار دارد.
7310**3042 خبرنگار: محمدامین میربلوچزهی ** انتشار دهنده: محدثه حیدری گرجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.