به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا نصیری روز پنجشنبه اظهار داشت: شب گذشته ماموران انتظامی شهرستان مهرستان در تعاقب رصد مداوم باندهای مسلح مواد مخدر از جابه جایی یک محموله تریاک توسط قاچاقچیان مسلح با خبر شدند.
وی تصریح کرد: با شناسایی محل تردد اعضای این باند مسلح و اجرای کمین توسط یگان های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، سوداگران به محض ورود به منطقه کمین با تیر اندازی به سمت ماموران با آنان درگیر شدند.
وی با اشاره به آتش پر حجم ماموران پلیس گفت: قاچاقچیان مسلح پس از ناتوانی در مقابل یگان عملیاتی پلیس با بر جا گذاشتن خودرو حامل مواد مخدر از منطقه متواری شدند و ماموران در پاکسازی منطقه 392 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان با اشاره به انهدام باند دیگر توزیع کننده مواد مخدر در سراوان گفت: در این عملیات شبانه، ماموران پلیس یک دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را در راههای فرعی این شهرستان شناسایی کردند که قاچاقچیان با مشاهده ماموران با تغییر مسیر ناگهانی و حرکات خلاف جهت، متواری شدند.
وی ادامه داد: قاچاقچیان پس از مدتی تعقیب و گریز خودرو را رها کردند که ماموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف 358 کیلوگرم تریاک شدند.
3213**3042 دریافت کننده: اکبر نوری **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.