به گزارش پایگاه خبری پلیس سردار حسین رحیمی روز یکشنبه اظهار داشت: در ادامه سلسله عملیات های شبانه روزی ماموران انتظامی سیستان و بلوچستان علیه سوداگران مرگ، شب گذشته یگان های اطلاعاتی و عملیاتی شهرستان خاش با پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از جابجایی محموله سنگین مواد مخدر توسط یک باند بزرگ مطلع شدند.
وی تصریح کرد: یگان های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس پس از چند هفته کنترل و پایش های تخصصی، اعضای این باند را که با استفاده از سه دستگاه خودرو در حال جابجایی مواد مخدر بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
وی با اشاره به اینکه قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین ماموران پلیس به سمت آنان تیراندازی کردند، افزود: پس از حدود یک ساعت درگیری مسلحانه، اعضای این باند که توان مقابله با یگان های عملیاتی پلیس را نداشتند با بر جا گذاشتن سه دستگاه خودرو و استفاده از ارتفاعات منطقه و تاریکی شب متواری شدند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروهای بر جا مانده، 753 کیلوگرم حشیش ، 630 کیلوگرم تریاک و مقادیری مهمات را کشف کردند.
وی با اشاره به انجام یک عملیات مشترک با سربازان گمنان امام زمان(عج) خاطر نشان کرد: در این عملیات مشترک، ماموران از جابجایی مقادیر متنابهی مواد مخدر توسط یک باند بزرگ قاچاقچیان مطلع و پس از تحت نظر قرار دادن اعضای این باند، 2 دستگاه خودرو وانت متعلق به آنان را که در ارتفاعات منطقه «آهوران» رها شده بود، شناسایی و 2 تن و 420 کیلو تریاک کشف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به یک درگیری مسلحانه دیگر با سوداگران مرگ اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در این عملیات با شناسایی یک باند از قاچاقچیان مسلح، با آنان درگیر شدند که در این عملیات با توجه به آتش پر حجم یگان های تکاوری پلیس، سوداگران مرگ خودرو پژو حامل مواد مخدر را رها کرده و متواری شدند.
سردار رحیمی ادامه داد: ماموران در پاکسازی منطقه 560 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
3213**3042 دریافت کننده: اکبر نوری **انتشاردهنده: محدثه حیدری گرجی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @irnazahedan

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.