علیرضا هاشمی‌فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای تهیه این بسته های مواد غذائی هر یک به ارزش ۳۰۰ هزار تومانی در مجموع ۹۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
وی بیان کرد: سپاه پاسداران این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون افزون بر هفت هزار بسته موادغذایی میان نیازمندان توزیع کرده و همچنان این اقدام تدوام دارد.
 معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه خاش ادامه داد: واحدهای مختلف سپاه در راستای خدمت رسانی به مردم ضمن شناسایی نیازمندان از روزهای قبل، نسبت به توزیع بسته های معیشتی اقدام کردند.
وی اظهار داشت: حوزه معاونت فرهنگی، هنری و اجتماعی سپاه خاش علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، برنامه توزیع ماسک، دستکش، ارائه خدمات مشاوره ای، روانشناسی و مددکاری، توزیع پوستر، عکس نوشته، تیزر و تراکت را نیز انجام داده است.
هاشمی‌فر افزود: همچنین با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی برنامه های مناسبی در سپاه تدارک دیده شده که تا پایان سال اجرا می شوند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه خاش بیان کرد: بحران کرونا از حدود سه ماه پیش به اقشار مختلف بویژه نیازمندان فشار زیادی وارد کرد که خوشبختانه با راه اندازی گروه‌های شناسایی آسیب دیدگان توانستیم به بخش قابل توجهی از قشر آسیب پذیر کمک کنیم.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان و در مسیر جاده ترانزیتی چابهار- میلک واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.