محسن حیدری شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار  ایرنا اظهار داشت: همچنین از ایستگاه‌های «مسکوتان» فنوج ۴۴.۵، «اسپکه» نیکشهر ۴۰، «چاه محمد» دلگان و «سرمیچ» نیکشهر ۳۱، «گورک احمد آباد» دلگان و «انجیرک» مهرستان ۲۸ میلی‌متر باران گزارش شده است.
وی ادامه داد: تا این لحظه بارش‌های ۱۷ ایستگاه هواشناسی در ۶ شهرستان بیش‌از ۲۰ میلی‌متر بوده است.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همچنان بارش‌ها در استان ادامه دارد، افزود: هم‌اینک بارش شدید باران در شهر سراوان در حال باریدن است.
وی ادامه داد: از ایستگاه‌های بارانسنجی شهرستان زاهدان نیز بارش‌های خوبی گزارش شده به طوریکه تا این لحظه بیشینه بارندگی‌ها با حدود ۲۰ میلی‌متر مربوط به توکل آباد شورک بوده است.
حیدری به وضعیت بارش‌ها در شمال سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: تمام ۱۸ ایستگاه بارانسنجی شمال استان نیز امروز بارانی شد به طوریکه بیشترین بارش‌ها در ایستگاه‌های قلعه رستم با ۱۲، شهرک گلخانی ۱۰.۵،  زهک ۹.۸،  چلنگ ۹.۵،  تیمور آباد، ژاله‌ای و هامون هر کدام ۹ میلی‌متر باریده است.
وی گفت: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های هواشناسی فردا از ناپایداری‌های جوی در سطح استان کاسته می‌شود اما اواخر هفته موج ضعیف دیگری مناطق شمالی سیستان و بلوچستان را دربر می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.