فریبرز راشدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در ۲۶ روز گذشته یک هزار و ۸۱۲ مورد مشاوره تلفنی در خصوص کرونا، توسط پزشکان مستقر در مرکز اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ارائه شده است.

وی افزود: با توجه به ارتقا آگاهی مردم در خصوص بیماری کووید ۱۹ و با توجه به ضرورت رعایت موارد بهداشتی و دوری از اماکنی که امکان حضور بیمار مبتلا در آن وجود دارد بیش از ۶۰ درصد تماس‌های تلفنی مرکز اورژانس برای مشاوره در خصوص این بیماری انجام می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: مردم در این تماس‌ها با بیان علائم بیماری خود از ضرورت مراجعه به اماکن درمانی جهت درمان مطمئن می‌شوند.

وی با بیان اینکه تا کنون موردی از ابتلاء همکاران مرکز اورژانس زاهدان به ویروس کرونا گزارش نشده است، گفت: لباس‌های مخصوص در اختیار تکنسین این مرکز قرار گرفته و اصول ضدعفونی مستمر و جلوگیری از انتشار ویروس در دوره‌های بازآموزی برایشان یادآوری شده است.

راشدی همچنین با اشاره به انجام مستمر ضد عفونی آمبولانس‌ها تصریح کرد: افراد مبتلا به این بیماری توسط آمبولانس‌های مخصوص جابجا می‌شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.