مهدی اسماعیلی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:همچنین  بر حسب دستور فرماندار و با همکاری اتحادیه خبازان یک واحد خبازی متخلف که کارگر آن به مشتریان هتاکی کرده بود تعطیل شد.

وی بیان کرد: در روزهای دشوار کرونایی شمار اندکی از واحدهای صنفی و خدماتی اجازه فعالیت پیدا کرده‌اند بنابراین انتظار می‌رود در این ایام یاری‌گر مردم باشند.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: در راستای مبارزه با گرانفروشان و احتکار کنندگان بازدیدهای مشترکی توسط بازرسان اتاق اصناف، صنعت و معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، انجمن حمایت از مصرف کنندگان و بهداشت در ساعات مختلف شبانه روز در حال انجام است.
وی اظهار داشت: عملکرد واحدهای خبازی، مرغ و ماهی، میوه فروشی‌ها، سوپرمارکت و مغازه‌های خوار و بارفروشی‌ها زیر ذره بین ناظران است.
اسماعیلی افزود: در حوزه تامین و توزیع کالاها هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و اگر شهروندان در جایی مشکلات گرانی و احتکار و یا موارد بی‌ احترامی را مشاهده کردند گزارش کنند تا در سریعترین زمان ممکن رسیدگی و با متخلفان برخورد شود.
وی اظهار داشت: در مبحث تامین و توزیع گاز نیز تدابیر لازم اتخاذ شده که امیدواریم از مشکلات مردم در این بخش گره گشایی شود.

به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.