ایوب کرد روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه این اداره‌کل به ارتقای ایمنی راه‌ها در راستای کاهش سوانح رانندگی در جاده‌ها اهتمام جدی دارد، اظهار داشت: عملیات اصلاح نقاط پرتصادف شامل تعریض و ایمن سازی محورهای مواصلاتی، نصب گاردریل، نیوجرسی، علائم و تابلوهای انتظامی و اطلاعاتی و انجام خط کشی بوده است.

وی افزود: عملیات رفع نقاط پر تصادف در محورهای زاهدان – زابل در پنج نقطه از جمله محدوده‌های ملک سیاه کوه، پیچ شهرسوخته و پیچ تاسوکی ، محور خاش – سراوان در سه نقطه، محور سراوان – سوران در تقاطع سوران - رحمت آباد، محور خاش – زاهدان در محدوده‌های کوشه تمندان و میرآباد و همچنین محور زابل- نیمروز در محدوده گلزار شهدا سالجاری انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان رفع دو نقطه پرتصادف در محورهای خاش- ایرانشهر و زاهدان- میرجاوه را از دیگر اقدامات این اداره‌کل در راستای ارتقا ایمنی تردد کاربران جاده ذکر کرد.

کرد تصریح کرد: از مجموع ۲۵ نقطه پر تصادف ابلاغی به این اداره‌کل در سالجاری ۱۴ نقطه رفع و اصلاح شده و عملیات اصلاح پنج نقطه دیگر نیز در حال انجام است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نقاط نیز تا پایان تیر سال آینده اصلاح خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.