امیر سرتیپ امیر حاتمی روز شنبه در جمع مردم روستای هلک داری بخش دشتیاری چابهار اظهار داشت: دولت در کنار مردم سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان است و تمام تلاشش را برای آبادانی این منطقه و برگشت زندگی مردم به حالت قبل را بکار گرفته است.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته شاهد حضور رییس جمهوری، وزرا، مسوولان کشوری و لشکری برای رسیدگی بهتر و پیگیری مشکلات مردم سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان بودیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تمامی مسوولان کشور از دولت خدمتگزار گرفته تا نیروهای مسلح مصمم هستند تا این تهدید پیش آمده را به فرصت مغتنمی برای پیشرفت مردم مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان تبدیل کنند.

وی بیان کرد: حضور در کنار سیلزدگان، پیگیری و در جریان قرار گرفتن مسوولان از مشکلات پیش روی آنان بهتر می‌تواند به امورات رسیدگی و دغدغه‌های مردم را برطرف کند.

امیر سرتیپ حاتمی افزود: امکانات مهندسی، راه سازی، معیشتی، درمانی و بیمه‌ای در این منطقه گسیل شده و اقدامات لازم برای رسیدگی به مشکلات سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان انجام شده است.

امیرسرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز /شنبه/ وارد فرودگاه بین المللی چابهار-کنارک شد و مورد استقبال معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و فرماندهان نظامی و انتظامی این استان قرار گرفت.

بازدید هوایی از مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان، بازدید از راه آهن چابهار- زاهدان و طرح‌های در دست اجرا از جمله مجتمع پتروشیمی نگین مکران در پیکره صنعتی منطقه آزاد چابهار از مهمترین برنامه‌های وزیر دفاع به این شهرستان است.

امیر سرتیپ حاتمی در این سفر با حضور در مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان از نحوه کمک رسانی قرارگاه مردم یاری عاشوراییان وزارت دفاع مستقر در منطقه بازدید خواهد کرد.

دیدار با مردم و مسوولان و نشست با فرماندهان نیروهای مسلح منطقه از دیگر برنامه‌های وزیر دفاع و هیات همراه به جنوب سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.