سلیم کدخدا روز چهارشنبه در نشست کارگروه آرد و نان سرباز اظهار داشت: کیفیت نان از آنجا که با سلامت مردم سروکار دارد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید اعضای کارگروه بصورت مستمر از خبازی‌های سطح شهرستان بازدید و پیرامون پخت و تامین نان، نظارت کامل داشته باشند.

وی افزود: تشکیل منظم کارگروه آرد و نان مورد تاکید است و نظارت به صورت گروهی و مستمر از عملکرد خبازی‌ها، بهداشت و کیفیت نان تولیدی در شهرستان سرباز از ضرورت‌هاست.

فرماندار سرباز گفت: آرد و نان یک بحث اساسی است و ارتباط مستقیم با امنیت غذایی و سلامت شهروندان دارد بنابراین باید دقت و نظارت کامل در این مورد اعمال شود.

وی ادامه داد: با هرگونه تخلف در حوزه تولید، کیفیت و کمیت،عدم رعایت مسائل بهداشتی،کم‌فروشی، عدم نصب تابلو و تعطیلی خودسرانه خبازی‌ها برخورد قاطع می‌شود.

کدخدا افزود: اعضای کارگروه باید بازنگری و برآورد دقیق در سهمیه آرد خبازی‌ها متناسب با نیاز مردم شهرستان و پیشنهاد کارشناسی برای جابجایی و برقراری توازن در سهمیه خبازی‌های بخش‌های تابعه این شهرستان را در دستور کار خود قرار دهند.

وی خاطر نشان کرد: چهار دوره آموزشی به منظور بالابردن کیفیت نان و رعایت مسائل بهداشتی در سطح شهرستان سرباز در ماه جاری برگزار شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.